Kontaktujte mne na tel. 777 939 409 nebo přes formulář

Články

Novinky v onlajnu leden – březen 2017

Tempo novinek v online marketingu se nezastavuje a od začátku roku se toho událo poměrně dost. Podívejte se na nejdůležitější události, na které byte neměli zapomenout. Pokud potřebujete poradit s jakýmkoli problémem, neváhejte se na mne obrátit.

Rozšířené textové inzeráty v Skliku

Sklik spustil rozšířené textové inzeráty. Stejně jako Adwords, již sklik podporje rozšířené textové inzeráty. Mají stejnou podobu jako inzeráty v Adwords. Můžete tak pomocí nového inzerátu zabírat více místa. Inzeráty vytvoříte v administraci skliku, nebo můžete importovat inzeráty z adwords. V skliku také naleznete možnost převést původní inzeráty na rozšířené.

Pokročilé nastavení retargetingového kódu v skliku

Dynamický retargeting již nějaký pátek běží. nyní sklik umožňuje upravit měřící kód tak, aby se dalo lépe cílit. Po úpravě retargetingového kódu pak budete moci cílit na jednotlivé kategorie eshopu. Více zde

Nové vyhledávání

Seznam představil novou podobu vyhledávání. Výsledky vyhledávání by podle seznamu měly být přehlednější, design čistší a hledání rychlejší. Díky tomu pak budou moci přibývat novinky, které dále seznam připravuje.

EET pro eshopy

Jedno z nejdiskutovanějších témat je bezesporu EET. Téměř do poslední chvíle se nevědělo, jaké platby budou evidenci podléhat. Finální informace, jak evidovat platby na eshopu naleznete zde. Povinnost evidovat platby se nevzahuje na eshopy, které nepřijímají platbou kartou. Pokud tedy máte mezi způsoby platby dobírku nebo převodem na účet, tak EET řešit nemusíte.

Protokol https

Google se více opřel do podporování zabezpečených webových stránek. Od března tak prohlížeč chrome i firefox zobrazuje v adresním řádku informaci o tom, zda je procházení webu bezpečné. Informace se zobrazuje na stránkách, kde uživatelé vyplňují nějaké osobní údaje, tzn například přihlášení do účtu, registrace, košík,.. Doporučuji tedy neváhat a pokud ještě nemáte web běžící na protokolu https tak co nejdříve zařídit. Pokud si nevíte rady, rád vám pomůžu.

Rozšířené textové reklamy

Google upozornil, že od 31. ledna již nebude možné vytvářet klasické textové inzeráty. Dále bude možné vytvářet pouze rozšířené textové inzeráty. Pokud ještě někde máte klasické textové inzeráty, doporučuji upravit na rozšířené.

 

About Pavel Novotný

Online marketing konzultant zaměřený na SEO a zvyšování efektivity webů. Praxe od roku 2005, desítky úspěšně realizovaných projektů. Rád budu pracovat i na Vašem webu
Zobrazit všechny příspěvky od Pavel Novotný

Ostatní příspěvky

Články z praxe o SEO, PPC a dalších kanálech internetového marketingu.