Na internetu je krom SEO nebo PPC reklamy mnoho dalších kanálů, jak propagovat služby, nebo prodávat zboží. Snadno můžete sledovat, jak se uživatelé na Vašich stránkách pohybují a odhalit zásadní chyby, které brání k provedení objednávky, nebo nákupu. Podívejte se na nabídku, jaké jsou další možnosti propagace s kterými Vám mohu pomoci k ještě větším úspěchům.
S čím Vám pomohu
Sociální media
Sociální média zažívají velký boom ve světě internetu. Mezi nejsilnější sociální sítě patří Facebook, Twitter a Google+. Prezentace firem na sociálních sítích může přivést nové možnosti a zákazníky. Ne všechny firmy naleznou na sociálních sítích svou cílovou skupinu. Prezentaci například na Facebooku je třeba velmi pečlivě zvážit. Pokud uvažujete o propagaci na Facebooku, rád Vám poradím.
Reklama na Facebooku
Facebook používá celosvětově 600 mil. uživatelů, nejvíce uživatelů je ve věku 16-35 let. PPC reklama na sociální síti Facebook je obdobná jako ve vyhledávačích. Obsahuje nadpis reklamy, obrázek a popisný text. Zobrazovat se může na kliknutí nebo na počet zobrazení.
Funguje zde možnost velmi přesného zacílení:
lokalita
demografie(věk, narozeniny, pohlaví)
rodinný stav
zájmy
Proč tedy začít Facebook využívat?
- Je jedinečným marketingovým nástrojem, se kterým se k cílové skupině dostanete velmi blízko.
- Soustředí se na něm nezanedbatelné množství uživatelů.
- Podporuje loajalitu stávajících klientů a zákazníků.
- Funguje i jako nástroj PR a linkbuildingu – přináší další výhody v SEO.
- Lze na něm dosáhnout výjimečných výsledků i bez vysokých investic.
Mám pro Vás připravený balíček pro úspěšnou reklamu na Facebooku. Facebook balíček obsahuje následující:
Úvodní školení o sociálních sítích
Na Úvodním školení Vám povím o sociálních sítích a o možnosti jejich využití. Zaměřím se na Facebook, řeknu Vám jaké jsou jeho možnosti, seznámím Vás s pravidly Facebooku a jak na Facebooku komunikovat.
Založení a správu firemní Facebook stránky
Založím Vám firemní facebook stránku a pravidelně na ní mohu s Vaší spolupráci přispívat tématickými články a komunikovat s Vašimi fanoušky. Nastavím profilovou fotografii a originální welcome fotografii.
Microsites ve facebook profilu
Pokud máte širokou nabídku svých produktů nebo služeb, zřídím i zajímavé microsites speciálně pro Facebook.
Propagace fb stránky a Vašeho webu na Facebooku
Vytvořím a nastavím reklamu na Facebooku. Navrhnu zajímavé inzeráty a zacílím na Vaši cílovou skupinu. Po spuštění budu reklamy sledovat, vyhodnocovat a optimalizovat
Reporty
Pravidelně dostanete report s výsledky reklamy na Facebooku.
Spravuji úspěšně několik firemních profilů. Pokud si myslíte, že je Facebook místem pro propagaci Vašich služeb nebo produktů, neváhejte mne kontaktovat. Rád Vám poradím.
Nahoru
Srovnávače zboží
Srovnávače zboží jsou velmi dobrým zdrojem zákazníků pro internetové obchody. Téměř každý druhý Čech alespoň jednou zbožový srovnávač použil. Pro internetové obchody mohou srovnávače zboží tvořit až 35% návštěv na web. Mezi nejvyužívanější patří Heureka.cz, Zbozi.cz nebo Hledejceny.cz.
Aby byl výsledek pro obchody ze srovnávačů co nejlepší, je třeba správné konfigurace datového souboru. Pokud máte pocit, že konkurence má více objednávek z Heureky nebo Zbozi, obraťte se na mne. Pomohu Vám zoptimalizovat datový soubor tak, aby podával lepší výsledky.
- Zanalyzuji jaké nedostatky má Váš datový soubor
- Připravím návrhy na vylepšení
- Poradím jak správně pracovat s daty aby došlo ke korektnímu spárování
Nahoru
Email marketing
E-mail marketing je jeden z nepostradatelných nástrojů internetového marketingu. Za pár drobných oslovíte tisíce svých zákazníků. Pravidelným zasíláním newsletterů budete udržovat stálé povědomí o Vaší firmě a Vašich službách. Pokud máte zájem o více informací, nebo nezávaznou nabídku, kontaktujte mne.
Co vám přinese email marketing?
Email marketing je jeden z nástrojů internetového marketingu. Pomocí email marketingu dokážete velice jednoduchým, a na rozdíl od běžných marketingových způsobů i levným, způsobem oslovit velké množství svých klientů.
Proč získávat nové a nové zákazníky? Starejte se a hýčkejte si ty stávající. Pomocí newsletterů je to velmi snadné. Informujte je o novinkách, nabízejte výhodnější služby, komunikujte s nimi pravidelně.
Běžný e-mail se od nástroje Email marketingu liší ve zpracováni a ve využívání různých funkcí, které systém pro Email marketing nabízí (HTML šablony, načasování rozesílání, statistiky, personalizace, atd.).
Co nabízím
Připravím Vám vhodnou strategii pro email marketing. Proberu s Vámi všechny možnosti na co mailing využít. Vytvořím šablonu newsletteru, naplním ji obsahem, nastavím všechny parametry, které by měl mailing splňovat. Mohu pravidelně mailing rozesílat za Vás, nebo Vám dám k dispozici nástroj, na rozesílání a vše si budete moci spravovat sami.
Ceny za rozesílání jsou stanoveny při pravidelných rozesílkách paušální měsíční cenou. V případě jednorázových kampaní cca jedenkrát za půl roku je cena účtována za jednorázovou rozesílku. Cena se pak odvíjí od náročnosti zpracování newsletteru.
Nahoru
Webová analytika
Sledování a vyhodnocování úspěšnosti webu lze přes různé analytické nástroje. Mezi nejrozšířenější patří Google Analytics. Tento nástroj dokáže získávat data o uživatelích, a poskytovat Vám přehledy, z kterých můžete získat mnoho důležitých informací.
Potřebujete zjistit, zda máte vše správně nastaveno? Rád vám pomůžu.
- Zjistím, zda používáte některý analytický nástroj
- Prověřím správné nastavení
- Prověřím zda máte vše nastaveno pro měření e-commerce
- Nastavím průchod objednávkovými kroky
- Nastavím správné měření cílů a událostí na webu
- Další nastavení Google Analytics
Nahoru
Optimalizace výkonnosti webu
Zvyšováním obchodní úspěšnosti webu docílíte toho, aby z Vašeho webu neodcházeli potencionální zákazníci. Vylepším konverzní poměr mezi lidmi, kteří web navštíví, a těmi, kteří si něco objednají.
Proč sledovat efektivitu webu?
V současné době má většina firem webové stránky. Někteří z nich také web optimalizují pro vyhledávače. Samotná optimalizace Vám však nové klienty přinést nemusí. Můžete se na všechna klíčová slova zobrazovat na prvních místech, graf návštěvnosti Vám týden od týdne poroste, ale pokud nebudete mít dostatečně kvalitní a zajímavý obsah, nebo nepřehlednou strukturu, lidé Vám budou odcházet ke konkurenci. Efektivnost webu není dána jen tím, zda má web hodně návštěvníků, ale především tím, kolik návštěvníků Vaše nabídka osloví.
Samotný web MUSÍ PŘESVĚDČIT NÁVŠTĚVNÍKY k nějaké akci – zavolat Vám, odpovědět pomocí formuláře, zanechat kontakt, nakoupit apod. Pokud se web zobrazuje na předních místech ve vyhledavačích a ještě k tomu nebudou návštěvníci z webu utíkat pryč, dá se říci, že plní své cíle.
Co nabízím
Díky zkušenostem a analytickým nástrojům dokáži navrhnout optimální řešení, které bude posouvat Váš web blíže k uživatelům a přinášet Vám zisky.
- Analýza a sběr požadavků
Sejdeme se a budu zjišťovat informace o Vašich zákaznících, o webu, o Vašich produktech, prodejním cyklu apod. Definuji cíle a očekávání. - Definování slabých míst
Projdu si Váš web a budu sledovat výsledky měření z webové analytiky. Vyberu části webu, které jsou nejvhodnější pro optimalizaci. - Návrh řešení optimalizace
Na vybrané stránky připravím nejoptimálnější řešení. Pokud je potřeba, připravím A/B testování (zobrazování různých variant obsahu a výběr nejlepšího), nebo testování na uživatelích. Sestavím harmonogram a připravím zadání pro vašeho správce webu. - Zapracování a realizace návrhu
Dohlédnu na včasné a správné zapracování návrhu Vaším dodavatelem - Sledování a testování
Po zapracování všech doporučených úprav opět přichází na řadu analytické nástroje. Sledují, měří, testují a průběžně dodávají výsledky pro konečné vyhodnocení. - Vyhodnocení
Po určitém období dáme dohromady všechna nasbíraná data a výsledky testování. Vyhodnotím jaký přínos měly provedené úpravy a připravím další návrhy na zlepšení.
Nahoru
Zápisy Firmy.cz a Google places
Provést firemní zápisy do nejvyužívanějších katalogů by mělo být prvním krokem po spuštění webu. Zápisy jsou velmi užitečné i z hlediska optimalizace pro vyhledávače
Svůj web byste si měli nechat zaregistrovat do dvou největších firemních katalogů. Katalog Firmy.cz a Google Places. Při registraci v obou místech získáte zobrazování v katalogu i na mapách na klíčové slovo, nebo název Vaší firmy. Google navíc začíná zařazovat zápisy z map do výsledků vyhledávání.
S čím Vám mohu pomoci:
- Připravím vhodný zápis do obou katalogů
- Zařadím Vaší firmu do vhodné kategorie
- Vložím první reference k Vašemu zápisu a dám doporučení, jak získávat další
- Připravím další multimediální soubory, které lze k zápisu nahrát
- další konzultace jak vytěžit ze zápisů maximum a jak je provázat s PPC reklamou
Nahoru
Testování použitelnosti
Poznejte jakým způsobem se pohybují Vaši uživatelé na webových stránkách. Kam klikají, co je zajímá nejvíce a co je naopak nezajímá a přehlíží. To vše Vám nabídne výstup z analýzy chování uživatelů a testování použitelnosti.
Proč sledovat uživatele?
Znát způsob, jakým se návštěvníci Vašeho webu pohybují na stránce je velmi důležité. Dokážete poznat, jakým způsobem se návštěvníci pohybují na webu, kam klikají, jak dlouho na stránkách zůstávají a mnoho dalších důležitých informací. Díky těmto informacím můžete dále pracovat se stránkami. Měnit obsah, upravovat strukturu webu, donutit uživatele k nějaké akci.
Co nabízím
Analýza chování uživatelů je ucelený několikastránkový dokument, který hodnotí jednotlivé sekce webu z pohledu uživatele a navrhuje vhodné řešení pro úpravu. Jakým způsobem analýzu provádím:
- Nasazení webové analytiky.
Umístím na Váš web měřící kódy, díky kterým dokáži zjistit chování uživatelů na webových stránkách. Ke sledování používám Google analytics a vlastní měření teplotní mapy, díky kterým dokáži poznat nejvíce klikatelná místa na webu a nahrát videa, jak se uživatelé pohybují napříč webem. - Výběr analyzované části.
Vybereme společně sekce webu, které budeme analyzovat. Většinou se jedná o sekce s největším potencionálem. Pokud není web rozčleněn na sekce, provádím analýzu kompletního webu. - Sledujeme, měříme, vyhodnocujeme.
Nějaký čas necháme web měřit a sledovat, abychom získali dostatečné množství dat pro zpracování analýzy. Pokud jste již měli měřící kódy na svých stránkách z kterých se dá vycházet, doba na zpracování je kratší. - Zpracovávám, vytvářím doporučení.
Ve chvíli, kdy mám dostatečné množství informací, začnu zpracovávat analýzu. Doba zpracování analýzy je většinou jeden týden. Při náročnějším analyzování je termín dohodnut předem.
Nahoru
Affiliate marketing
Affiliate marketing je způsob, jak přes provizní partnery získávat nové zákazníky. Affiliate program také pomáhá SEO a může být použit jako forma linkbuildingu.
Affiliate program funguje na způsobu provizního prodeje. Affiliate systém pro každého partnera vygeneruje unikátní identifikátor. Partneři pak umísťují odkazy s identifikátorem na své weby a pokud přes tento odkaz někdo nakoupí, vyplácí se partnerům provize.
Proč zahrnout Affiliate marketing do online aktivit:
- Přes Affiliate program Vám může přicházet až 1/3 zákazníků
- Velmi jednoduchý a levný způsob propagace a získávání nových zákazníků
- Výhodný způsob propagace pro Vás i pro Vaše partnery
- Affiliate může zvýšit Vaše tržby až o 50%
Zaujala Vás nějaká služba?
Kontaktujte mne, rád Vám sestavím cenovou kalkulaci nebo domluvím osobní schůzku.